Nezařazené

Petr Herman

Věci veřejné jdou za Vámi do bažin, předsedo Radku Johne

Věci veřejné zvolili svého předsedu elektronicky. Už teď je slyšet z úst Johna: Neuhneme ani o píď." Připadá mi to horského průvodce, co stojí po pás v bažině a za sebou má davy a hlavně, že neuhneme ani o píď Za každou cenu nás čeká jen smrt. My jdeme za tebou, ó, náš veliký guru. My jdeme za tebou.

24.5.2011 v 8:15 | Karma článku: 22.35 | Přečteno: 1229 | Diskuse

Petr Herman

Věci veřejné by měly vylézt na stromy a vrátit se do pravěku.

Strana Věci veřejné by se měla rozpustit, jejich konání není ve shodě s dobrými mravy ve společnosti, Vít Bárta se chová jak diktátor, přestože není předsedou Věcí veřejných, mluví jako by jím už byl. Zapomíná však, že on sám jako osoba vyvolal již několik vládních krizí, včetně té nové. Je autorem Etického kodexu Věcí veřejných. A světě div se, zprávy dokazují, že si tam rozdělují lidi na přátele a nepřátele.

18.5.2011 v 10:46 | Karma článku: 16.70 | Přečteno: 1014 | Diskuse

Petr Herman

Regionální politika

V sobotu jsem byl svědkem, jak probíhá politika v praxi. Mocenské nekalé praktiky se nevyhnou ani regionu, bývalému okresu. Když kdosi prohlásí, že se jako kandidát na místopředsedu nejmenované politické organizace nebude představovat, protože ona jím stejně bude, tak se většinou spálí a není jím.

11.5.2011 v 21:00 | Karma článku: 10.03 | Přečteno: 912 | Diskuse

Petr Herman

Bin Ládinova smrt

Původně jsem ani nechtěl psát o bin Ládinovi. Nakonec jsem se rozhodl, že tak učiním.

11.5.2011 v 19:43 | Karma článku: 8.99 | Přečteno: 958 | Diskuse
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1028
Jmenuji se Petr Herman, pracuji v sociálních službách, jsem předsedou nevýdělečné organizace v Praze, jež se zabývá osobami s mentálním postižením, od roku 2011 jsem členem sociálně-zdravotního výboru MÚ Lysá nad Labem.